Czekoladki firmowe kontra ulotki

Dlaczego słodycze reklamowe idealnie nadają się do promowania naszej firmy? Najważniejsze powody to: oryginalność, praktyczność i uniwersalność.Czekoladki firmowe są o wiele bardziej pomysłowym rozwiązaniem niż zwykłe ulotki. Są małe, a zarazem wygodne w rozprowadzaniu. No i uniwersalne – ponieważ można je wykorzystać w niemal każdej sytuacji, na mnóstwo różnych sposobów.

Przykłady?

Rozdajemy słodycze reklamowe za darmo, by zaprosić ludzi do zapoznania się z ofertą naszej firmy. Ten rodzaj promocji sprawdza się idealnie w przypadku otwarcia nowego sklepu.

Przypomnijmy sobie różne sytuacje z przeszłości: kiedy przechadzaliśmy się po galerii handlowej i znienacka wręczono nam ulotkę, to czy chociaż na nią zerknęliśmy? Jeśli tak, to albo okropnie się nudziliśmy, albo perfekcyjnie wstrzelono się w nasz gust. Ale prawdopodobnie wyrzuciliśmy ulotkę do kosza, albo włożyliśmy ją do torebki i zapomnieliśmy o niej na długie miesiące. To żadne zaskoczenie. Tak czyni większość ludzi.

To teraz spójrzmy na trochę inną sytuację: podstawiono nam czekoladki firmowe. Zamówiono je przez stronę superslodycze.pl, więc wyglądają bardzo profesjonalnie. Nadruk na papierku jest śliczny – przywodzi na myśl słodkości na poziomie Milki bądź Wedla. A kiedy go rozwijamy natrafiamy na pyszną, rozpływającą się w ustach czekoladę. Następnie słyszymy, że w nowo otwartym sklepie możemy dostać tego więcej. Idziemy? Też pytanie! Jeżeli jesteśmy prawdziwymi łasuchami, to nie trzeba dwa razy nam powtarzać. Zajrzymy do nowego sklepu chętnie i dobrowolnie – pozbawieni dyskomfortu, który zwykle odczuwamy, gdy na siłę wręcza nam się ulotkę.

Zobacz też: Słodycze reklamowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *